24. mai 2009

Husbesøk-suksess!

Jeg innrømmer det, jeg er nå nærmere 30 enn 20. Men så lenge jeg kan smykke meg med tittelen ungdomskandidat er jeg fornøyd med alderen. Og en helg på valgkampskolering med fantastiske AUFere er en vitamininnsprøytning. Og selv om energien etter to netter på gulvet i en gymsal, er litt redusert, begynner jeg å bli klar for valgkamp.

Lørdag var over 60 AUFere på husbesøk på Hadeland, og for en mottakelse vi fikk. Folk var blide og glade for at vi kom, mange lovde å sette et ekstra kryss ved navnet mitt når de skulle stemme og jommen vanket det ikke en klem fra en som lovde å vurdere Arbeiderpartiet seriøst ved høstens valg. Riktignok var det noen som innrømte at de skulle stemme på andre partier, men min oppfatning er at folk setter pris på politikere som snakker med folk, og ikke bare til folk.

Jeg gleder meg til å gå få hundrevis av flere husbesøk i løpet av den lange valgkampen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar