29. september 2006

"Vis meg hvem vennene dine er og jeg skal si deg hvem du er."

Høyre får over 2 millioner kroner i året fra privatpersoner, ikke overraskende er de fire som gir mest menn med feite lommebøker. Ikke den vanlige mannen i gata altså. I tillegg har 23 aksjeselskap bidratt med mer enn 3,4 millioner norske kroner. Det er ganske tydelig hvem som vil ha Høyre ved makta: kapitalsterke mennesker og selskaper. Og da er det lett å trekke konklusjonen om hvem som kommer til å tjene mest på Høyre sin politikk: nok en gang kapitalsterke mennesker og selskaper. I den anledning passer det best med et bilde av en veldig blid Stein Erik Hagen med Høyre-ballonger som omkranser hodet hans. VAKKERT!

7 kommentarer:

  1. Å være i lomma til Gerd-Liv Valla er mye bedre enn å være i lomma til en rekke rike menn. Er stolt av av at AP får støtte av fagbevegelsen, men det var nok heller ikke noe nytt;)

    Stine Renate har det bare bra om dagen, studerer på Blindern og nyter livet! Og hvordan går det med Lars da?

    SvarSlett
  2. Du vet det er derfor jeg sier til alle at jeg kjenner deg vettu Stine! :P For da får de så godt inntrykk av meg.. ;)

    SvarSlett
  3. Den kommentaren fortjener en stjerne i boka, Even:) Jeg prøver også å spre til folk at jeg kjenner Ottas store sønn!
    Kommer du på landsmøtesamling i helga?

    SvarSlett
  4. Nei, dessverre..:( Har prata med Fredrikke om det. Er obligatorisk Remakurs i Oslo, og to obligatoriske ting på en gang funker dårlig fant jeg ut..:/ Da må vi nok ta noen kraftige steg innenfor utviklingen av kloning før det blir mulig. Og jeg tjener mye av pengene mine hos Rema nå, så det ikke bare bare å komme seg unna.
    Men så programmet da, og det så shjitbra ut :) Så det er bra jobba ;)

    SvarSlett
  5. Har funnet ut en litt artig ting, hvis du tar vekk e'en i stein erik og kutter mellomrommet får du: steinrik.. Tilfeldig? neppe...

    SvarSlett
  6. Ja, det er rene Donald-navnet vettu! :P Stein E. Rik :P

    Men jeg har også funnet ut at om du stokker om Stine Renate, og bytter ut n med h, så får du: Stein hatere.. :O Tilfeldig? neppe.. :P

    hehe ;)

    SvarSlett
  7. ojojoj, even! Her var det litt for mange tilfeldigheter til at det faktisk kan være tilfeldig;) Eller så er det bare vi som har litt mye fritid og liker å stokke om på bokstaver!

    SvarSlett