28. september 2006

Skritteller er storstilt stas

Alle gjør det om dagen: Petter Stordalen skal gå til månen. Gerd-Liv Valla har satt seg som mål å ga lengere enn Finn H. Bergesen jr. AUF sentralt har laget egen konkurranse om hvem som går lengst.

Og når alle andre gjør det, da skal fanken meg jeg også gjøre det! I går var jeg på Clas Ohlson og kjøpte meg skritteller, en rosa liten sak som teller hvert skritt jeg tar. Målet er 10.000 skritt hver eneste dag, skal visstnok være sunt for kropp og sjel. Jeg er et konkurransemenneske uten like, så dersom noen har lyst til å være med på en uformell konkurranse her på bloggen er dere hjertelig velkomne:) Jeg skal holde dere oppdatert på hvordan det går. Nå skal jeg ut å gå, sjallabeis:)

1 kommentar:

  1. I går gikk jeg 10.004 skritt, greide det akkurat! Hipp hipp, stolt:)

    SvarSlett