21. august 2006

Ølstafett next

Min tilværelse i bloggeverden begynte så innmari bra, men siden gikk det bare nedover. Må innrømme at det er andre ting en blogging som har stått i hodet på meg den siste uka. Har begynt på Blindern og har vært med på fadderuke. Det innebærer mengder med øl, mange artige mennesker og nye venner, fremmede steder og mye kartlesing og usannsynlig mye morro:)

Har rukket å bli påkjørt av en varebil (kom unna uten synlige skader), vært på desperat jakt etter de som vant musikk-quizen og kalte seg for Gerhardsen (har noen sett dem?! jeg kom for øvrig på en meget stolt 3. plass!), hatt nachspiel på nye hybelen med sprit, saft og kalde grillpølser (var faktisk skikkelig artig) og havna på nachspiel sammen med fremmede mennesker en annen kveld (ikke fullt så gøy...)

Nå har jeg en rolig stund på datarommet på Helga Enghs Hus og gjør et ærlig forsøk på oppdatere dere om livet mitt! Nå hører jeg rykter om ølstafett, så regner med at det blir nok en bra dag for meg i hovedstaden. Øl er omtrent alt jeg trenger for å komme i skikkelig godt humør:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar