25. august 2006

Begravelsessang

Hørte på radioen i dag hvor de diskuterte aktuelle begravelsessanger. Kom til å tenke på min egen begravelse, og jeg vil definitivt at denne sangen skal spilles på full guffe:
HIGHWAY TOO HELL!

Til trøst for de som trodde jeg hadde tenkt til å forlate denne verden eller til ergelse for de som gjerne skulle sett at jeg forlot denne verden: Jeg har ingen planer om det i øyeblikket! Men best å være forberedt på alt til enhver tid.

Men før reisen går til selveste helvete, skal jeg en tur til Trondheim. Det er Skoleting og jeg skal se igjen AUF'ere det er lenge siden jeg har sett. Gleder meg:)

2 kommentarer:

  1. Anonym2:21 a.m.

    sett dette, eller?
    "Å sove på tog er ikke lett. Det humper og skumper, og folk skal av og på. I tillegg har jeg aldri vært fan av å sove sittende. Det er nærmest umulig å finne en komfortabel sovestilling i et lite togsete. Det ble riktignok litt letter da jeg halveis ut i togturen fant ut at armlenet mellom setene kan løftes opp, sånn at det faktisk er mulig å legge seg når man har to ledige seter… Jaja… Noe anna som var litt morsomt var at jeg havna bak leder i Oppland AUF. Hun sov nesten hele veien, men jeg motsto selvfølgelig muligheten til å bølle med en AUFer. Man har da viljestyrke. ‘"

    minafb.wordpress.com

    SvarSlett
  2. Hehe, artig:) Hva mener SU'ere når de sier bølle? Er det å putte godteri i håret på andre mens de sover, tegne i ansiktet eller knytte sammen skolissene mine? I så fall er jeg glad hun ikke bølla med meg.

    men betyr bølling derimot å legge opp til en god disuksjon, så synes jeg det var dumt at hun ikke benyttet sjansen. Elsker nemlig å diskutere politikk på nattoget!!

    SvarSlett