29. august 2006

En litt dårlig dag i dag...

Nå har formen hangla i nøyaktig en uke, og jeg begynner å lure på hvorfor jeg ikke blir frisk igjen. Å være halvsjuk er noe skikkelig tull, du får dårlig samvittighet fordi du dropper møter fordi du ikke er skikkelig dårlig, og alt er slitsomt fordi du er halvslapp hele tida.. I går holdt jeg senga i håp om at en dag med hvile skulle gjøre underverker, men neida! Hodet kjennes ut som det er fyllt med bomull og min mest vanlige replikk om dagen er "hæ?!", jeg høres nesten ut som en mann fordi jeg er blitt "grov i røsten", jeg snufser på forelesninger og er kald og varm om hverandre... Ikke nok med det, det regna da jeg gikk til bussen i dag og da bussen endelig kom bare kjørte den rett fordi, sånn at jeg måtte vente på neste buss i regnværet. Og fordi jeg hadde så dårlig tid, har en tendens til å ha det når jeg står opp klokka halv sju, så glemte jeg selvfølgelig paraply..
Ikke akkurat en god dag i dag... Håper den blir bedre etterhvert...

2 kommentarer:

  1. Stakkars deg.. Høres kjipt ut. Du må bli helt frisk fort! Og neste gang får ikke bussen lov til å dra fra deg i regnværet.. =/ :P
    Go bedring

    SvarSlett
  2. Takk for det:) Nå har formen kommet seg betraktlig, begynner å bli i god gammeldags Stine-form!

    Men bussen kjørte fra meg i dag også... Tror faktisk det er samme bussjåføren også! Må si jeg mister litt tiltro til kollektivtrafikken når jeg ikke engang får lov til å sitte på. Men heldigvis bor jeg ikke i Valdres lenger, da måtte jeg ha ventet sju timer på neste buss, i storbyen må jeg bare vente ti minutter. Liker Oslo:)

    SvarSlett