12. desember 2006

Livet er kjipt akkurat i dag!

Noen dager er bedre enn andre, i dag er ikke en sånn dag...
Våkna forbauset og plutselig på toget og fant ut at jeg ikke hadde gått av på Oslo S slik planen opprinnelig var. Hadde selvfølgelig sovnet og var på Stabekk stasjon, forøvrig en av de stussligste stedene jeg har vært på lenge. Måtte vente en halv time på toget tilbake til Oslo. Så ringer seminarlæreren min i ex.paed, de hadde ikke mottatt oppgaven min. Bittert! Men ringer Guri, hun leser nemlig til eksamen og er mer på Blindern enn meg, derfor kan hun sende den inn for meg. Men så gir jeg henne feil passord og maskina låser seg. Jeg må derfor reise på skolen alikevell for å skaffe meg nytt passord. Så her sitter jeg, møkk sliten, fyllesjuk i hele kroppen (spesielt i hodet!) og prøver å skrive en innledning jeg skal holde i morra. Tror neppe du blir overrasket hvis jeg sier at det går ganske dårlig...

Livet er for kjipt...aha!

5 kommentarer:

  1. Anonym2:02 p.m.

    Og sjokkerende nok kan det virke som om det skal regne hele året...
    For snøen, den har vi ikke sett!

    SvarSlett
  2. jepp, de er skikkelige regelryttere på datasikkerhet på blindern, vakke meningen å bidra til kjipingsdagen din:)

    SvarSlett
  3. Jeg savner snøen... litt snø hadde gjort hverdagen lysere! I Oslo er gresset grønt, varmegrader og det øspøs-regner som om jeg skulle bodd på Vestlandet...

    Du bidra aldri til kjipingdagene, Guri:)
    I går mista jeg forresten lommeboka mi, og det er nesten det verste jeg vet... Men ringte Skien togstasjon, og de hadde den! Jippi, dagen ble med ett god:)

    SvarSlett
  4. Anonym8:31 a.m.

    Kom hit!! Her e det snø, snø og nordlys!

    Også mæ da.
    klemklemklem

    håpe de andra dagan e finar!

    SvarSlett
  5. det høres knall ut, Ragni! Men nå er jeg kommet meg til Lillehammer, og Lene har nettopp bestilt filmdeal fra peppes, akkurat nå kan ikke livet bli bedre:)

    SvarSlett