11. desember 2006

Best under stress!

Den siste uka har vært stress, stress og atter stress. For de som er interessert kommer en oversikt her:

Onsdag
Hjem fra Midtøsten, var så sliten at jeg tok taxi hjem midt på dagen! Kaste fra seg sekken på gulvet, hoppe inn i pysjen og rett til sengs. Himmelsk!

Torsdag
Opp tidlig for å lese febrilsk til eksamen hele dagen. Fikk tid til å vaske noen klær, men mye pensum som jeg ikke en gang fikk sett på.

Fredag
Sto opp klokka halv seks for litt siste eksamenslesing. Måtte trist innse at jeg ikke rakk innom alt pensum. Så var det eksamen, tror jeg overraskende nok står i mitt andre fag dette semestert! Så var det rett til Youngstorget, møte Torunn og Gorm og hive seg i bilen til Hadeland.

Fredag til søndagKurs for AUF i Buskerud, Akershus og Oppland. Et av de bedre kursene på lenge, og har egentlig storkosa meg hele helga. Et høydepunkt var juleverksted lørdag kveld med gløgg og allsang av julesanger! Stemning så det holdt, og jeg fikk et snev av julestemning. Stas:) Søndag avsluttes med Jackass 2 sammen med noen andre AUF'ere, filmen anbefales på det sterkeste!

I dag sov jeg lenge, følte jeg fortjente det! Har levert siste oppgave på skolen, riktignok 47 minutter for sent, men krysser fingrene for at hellet er med meg denne gang! Nå skal jeg hjem til AK og henge en time eller to, før det bærer rett på Stortinget på julebord med Løvebakken AUF. Resten av uka er det verving, besøke Tønsberg AUF og snakke om bistand og på kurs til Hedmark for å snakke om Palestina. Godt at jeg jobber aller best under stress:) Men i kveld er det øl og morro, så skål!

2 kommentarer:

  1. Anonym1:42 p.m.

    Så i det store og hele har ikke livet endret seg så mye siden Busmoveien altså?!;)
    Godt å ha deg hjemme igjen, blir bekymret for deg når du er ute og farter vettu!

    SvarSlett
  2. Hehe:) Livet er stort sett som før ja! Gleder meg til å komme tilbake til Lillehammer på torsdag, da kan vi slappe av en time eller to sammen! jei:)

    SvarSlett