27. november 2006

Endelig tilbake til Midtøsten

I fjor sommer var jeg så heldig å få være med AUF til Midtøsten, og nå skal jeg endelig tilbake. Vi reiser i morra, og skal være borte en uke. Tipper det blir en uke fylt med opplevelser (både kjipe og artige), mye venting, ny kunnskap, spennende mennesker, shopping på markeder og eksamenslesing på fly og buss. Ligger nemlig ekstremt dårlig ann med eksamenslesing. Men jeg kan jo trøste meg med noen opplevelser rikere dersom jeg skulle stryke på eksamen. Mens dere andre sitter og svetter over pensumbøkene på litt slitne lesesaler, så skal jeg på rundreise i Palestina.

Men aller først skal jeg hjem, vaske klær, pakke og få meg en god natts søvn. Skal holde dere oppdatert underveis:)

4 kommentarer:

  1. Anonym3:37 p.m.

    jeg er bitter; du skal til Midtøsten...det nærmeste Lene og jeg kommer Midtøsten denna uka er fredspolitikken med Øyvind T på torsdag og fredag ;) følger med på deg vettu. Hilsner fra Lillehammer

    SvarSlett
  2. Fredspolitikk med Tønneson er en god erstatning da:)

    Regner med jeg kommer til Lillehammer et par dager i desember, da kan vi ta oss en fæst eller tre:)

    SvarSlett
  3. Anonym7:23 a.m.

    Østen-pøsten, jeg skal til Danmark:D

    Ha en flott tur stine, så gleder jeg meg til du kommer innom lillehammer... har kjærste med kvotefordeler, så festen blir bra!

    SvarSlett
  4. Sorry, Lene! Palestina slaar Danmark naar som helst! Men du reiser vel heller ikke til Danmark for aa se det flotte landet;)

    Jeg skal ogsaa skaffe meg en kjaereste med kvotefordeler, da slaar man jommen meg to fluer i en smekk!

    SvarSlett