14. februar 2009

Fredag den trettende


Dagen noen elsker å frykte, kommer om man vil eller ikke. Min fredag begynte strålende med øl, venner og allsang ut i de sene nattetimer. Morgenen derpå begynte med sjokkoppvåkning med det resultat at jeg var lovlig sent ute til flytoget. Jeg hadde også selvfølgelig helt glemt at det var starten på vinterferien...

Gardermoen var fylt av folk i kø som kikket utålmodig på klokkene hvert femte minutt. Jeg var nok hakket mer stressa enn gjennomsnittet, og da jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne glemme å nå flyet mitt av en halvstreng SAS-dame, raknet det litt inni meg. Men jeg stilte meg opp i køen, og som god sosialdemokrat hadde jeg ikke samvittighet til å snike heller..

Det gikk akkurat på minuttet og jeg var sistemann som heseblesende løp inn på flyet. Har nok ikke løpt så mye siden kuppertesten på videregående, men litt løping har vel aldri skadet noen. Og med flaks i uhell havnet jeg tilslutt opp i Kirkenes og på årsmøtet til AUF i Finnmark.

Fredag den trettende var rett og slett en bra dag, og resten av helga blir nok enda bedre hvis jeg kjenner AUFerne i Finnmark rett:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar