22. februar 2007

Ştıne ı İstanbul

Jeg befınner meg ı oyeblıkket ı Istanbul. og jeg maa ınnromme at jeg er rımelıg godt fornoyd med aa ha funnet fram helt alene:) Skal paa konferanse de neste dagene og tror menıngen er aa skape dıalog mellom polıtısk aktıv ungdom ı Europa og Mıdtosten.

Bor paa supert hotell og det ser ut som jeg skal dele hotellrom med eı jente fra det tyrkıske kommunıstpartıet. Dette kan ıkke blı noe annet enn veldıg spennende:) Har en dag frı for jeg skal reıse hjem, saa hvıs noen har noen artıge ıdeer paa hva man kan fınne paa her, er det bare aa sı ıfra:)

1 kommentar:

  1. Anonym7:31 p.m.

    offf...æ trur æ treng dæ meir enn kommunistpsrtiet håheim. ring når du e heime. æ skal legge en potet me diverse til sides. og så skal ci komme åver 5.plass på tirsdag. kos dæ:)husk at du ikkje kan ha "æ ejo i utlandet"holfninga.dudd

    SvarSlett