6. februar 2007

Ting jeg skulle ønske jeg hadde sagt

Denne blgposten går til den frekke mannen som stoppet opp siden av meg på Majorstua, så godt på meg før han ropte til venninna si:
"Anne, hva synes vi egentlig om urinfarget hår?"

Jeg fikk ikke svart deg frekt tilbake, rett og slett fordi det kom litt overraskende at voksne mennesker kunne være så frekke og ekle. Så svaret mitt kommer her:

1) Har ikke bleka håret mitt urinfarget med vilje, det ble sånn ved et uhell, dessuten er ettervekst mye styggere.
2) Jeg er ikke så innmari forfengelig, og har hatt andre ting å drive med enn å farge hår de siste ukene.
3) Lene synes jeg ligner på Angelina Jolie med blonde dreads (tror det er mest på grunn av håret, men det driter jeg i)
4) Hallo, din frekke mann! Du er faktisk skalla, og burde bare holdt kjeft!
5) Vedder på at du stemmer Høyre...

Ahh, da fikk jeg tømt meg:)

5 kommentarer:

  1. Takk for det! :) Revolusjonen er nær!

    SvarSlett
  2. Åjada, det tviler jeg overhodet ikke på:) Sakte, men sikkert!

    SvarSlett
  3. Du vet du er inne i en litt lite produktiv time på kontoret når du tenker, "la meg sjekke om noen morsomme jeg kjenner har blogg". Og det viste seg å være tilfellet.

    Besteste Stine, gleder meg til å slenge innom her i tide og utide! Du rocker den sosialdemmokratiske himmelen om dagen!

    SvarSlett
  4. Hahaha
    Jeg heier på nummer 5. Vedder på at han har vært høiremann siden han blei født.
    Sånne folk irriterer meg...

    SvarSlett
  5. Hehe, godt jeg kan lyse opp en ellers grå kontordag for deg, Torunn:)

    Enig med deg Mina! Når jeg nå får tenkt meg litt om, var han faktisk så slesk at det er mulig han stemmer FrP.. Eller mulig han synes han er for fin til det!

    SvarSlett