12. februar 2007

Reflekterte ja-folk

Det finnes mange EU-tilhengere, altfor mange vil noen kanskje mene.. Og i Dagsavisens faste spalte Dagens navn må alle gjøre rede for sitt EU-standpunkt. Og her en dagen synes jeg Stine Lise Hattestad Bratsberg svarte utmerket godt for seg:

– Bør Norge inn i EU?
– Ja.
Hvorfor det?
– Det får andre kommentere.

Halloooo? Har du tatt et standpunkt får du joggu meg ha et annet svar enn det der. Hvem andre skal kunne kommentere hvorfor du er for EU? Flate, jeg blir irritert...

I morra skal jeg på EU-debatt på en videregående skole, jeg gleder meg:)

5 kommentarer:

  1. Você é muito linda,tem os olhos verdes.
    Abraço,Luís

    SvarSlett
  2. Anonym7:37 a.m.

    den spalten i Dagsavisen er virkelig en god måte å finne ut hvilke folk i media som har, du vet, bevissthet, og hvilke som er stokk dumme:)

    SvarSlett
  3. Det er god gammeldags folkeopplysning, og jeg liker det:)

    SvarSlett
  4. Anonym9:58 a.m.

    og luis fra Brasil her synes til informasjon at du er veldig pen og har grønne øyne. Ingenting slår et realt kompliment!

    SvarSlett
  5. Haha, imponerende at han kunne se det ut ifra at svarthvit-bilde;) Og takk for oversettelsen, Guri, hva er det du ikke kan?

    SvarSlett