14. februar 2007

Samtale på tog

Denne samtalen fant sted på et tog mellom mennesker i bakrus og mangel på søvn.
Den er skrevet ned fritt etter hukommelsen.
S: Tror du på UFO'er?
G: Nei
S: Hallo, vet du hva UFO betyr?
G: Jah..uidentifisert flyvende objekt.
S: Nettopp, det går jo ikke ann å ikke tro på det.
L: Nei, det blir litt som om å ikke tro på biler..

Samtalen går sakte videre, og handler nå om Dødehavet.
L: Hvorfor heter Dødehavet akkurat det? Det er jo en innsjø.
S: Jeg er litt usikker på konseptet innsjø. Hav er salt, og innsjø er ferskvann?!
G: Hehe, en innsjø er også salt.
G: Hva er et hav om ikke bare en stor innsjø?

Jeg minnes at dette var høydepunktet på samtalen, og at vi fra da av konsentrerte oss mest om å holde L vekke fra søvnen...
Personene er anonymisert av hensyn til personene selv.

6 kommentarer:

  1. oioi, en anonym kommentar. Lurer på hvem det kan være? Tror vi alle kommer like godt ut av denne samtalen;)

    SvarSlett
  2. Anonym8:09 a.m.

    Steike, den hadde jeg nesten glemt, men nå som jeg kjenner etter er jeg fortsatt sint!

    og trøtt...

    SvarSlett
  3. Anonym4:04 a.m.

    jeg hadde det kjempeartig jeg:)

    SvarSlett
  4. Dere er så lette å kjenne igjen! :P hihi..

    SvarSlett
  5. Anonym4:53 a.m.

    det er bare du som er så smart, e!

    SvarSlett