15. januar 2007

It's hard to say goodbye...

Da var det gjort, nå har jeg gitt fra meg lederklubba og gått av som leder i AUF i Oppland. Ufattelig trist, og kommer til å savne fylkesstyremøtene på Folkets Hus i Hunndalen. Jeg er ingen person som griner i hytt og pine, men i går måtte jeg felle mange tårer fra talerstolen. Dessuten er jeg overbevist om at det er tøft å vise følelser:)

Har mengder med minner jeg ser tilbake på, og regner med å henge masse i Oppland også i tida som kommer. Lykke til, Even og alle dere andre som nå skal bringe fylkeslaget til nye høyder. Jeg gleder meg:)

4 kommentarer:

  1. Anonym1:08 p.m.

    Hei Stine!
    Håper du fortsetter å dukke opp på AUF arrangementer;) du gjør en kjempe figur! husker lokallagsleder skoleringa før Utøya i år... kjempe artig(mye på grunn av deg)! Lykke til i sentralstyret og alt annet du driver med!
    Fredrik

    SvarSlett
  2. Anonym3:50 p.m.

    Vi savner deg allerede...

    SvarSlett
  3. Takk, Stine:) Du kommer alltid til å være spesiell for oss. Vi skal gjøre vårt aller beste. Og du får ikke lov til å la være å komme på kurs og sånn i Oppland, så det er så greit:) Og vi vet alle hvor superduper person du er, så vi ønsker deg lykke til!:)

    SvarSlett
  4. Hei Fredrik og takk for sist:) Håper ting går bra i Moss AUF! Regner med at vi sees på Utøya i år også!

    Jeg savner dere også, her jeg sitter på sentralstyreplassen på AUF sentralt.. Skulle egentlig heller vært i Hunndalen, det sier vel alt..

    SvarSlett