22. januar 2007

Eksamensnerver allerede nå

Artig å være på årets første forlesning i et sosant-fag og oppdage at alle andre har innføringsemne fra før, at de har kjøpt alt pensum og til og med lest allerede. Kommer nok ikke som noen overraskelse at jeg ikke er en av dem...

Enda mer deprimerende å oppdage at første eksamen er om under to måneder (åjada, er nemlig flere eksamner i dette artige faget), at nesten alt pensum er på engelsk og at foreleseren er av den mindre lystne typen. En ting hadde vært om jeg faktisk synes det var interessant, men det synes jeg slettes ikke det er.

Jeg visste at dette faget betydde trøbbel!

2 kommentarer:

  1. Anonym6:27 a.m.

    Jeg også!

    Jeg har kjøpt bøker i dag, en stabel full av artikler på engelsk. er et dårlig tegn når jeg sliter med å skjønne overskriften.

    angst.

    SvarSlett
  2. Hehe:) sleng på et par hundre kroner ekstra og kjøp en ordbok med ekstra vanskelige ord.

    skolen er for tiden mer angstfylt enn dagenetteraltformangeøl-kvelder, det er jommen meg ikke greit...

    SvarSlett