12. juli 2010

Sommerens vakreste eventyr

Nå har jeg pakket ned solkrem, notatbok, kamera, støvler, varme klær og sommerklær, myggspray og solbriller. Jeg er med andre ord klar for nok en uke på AUFs sommerleir.

Tradisjonen tro blir jeg å finne på kjøkkenet. Egentlig greit å hvertfall kunne lage sin egen middag en uke i året. Og uten mat og drikke, duger de andre heltene heller ikke! Men jeg håper jeg får med meg hvertfall en av de politiske innledningene. Og jeg gleder meg aller mest til å høre Thorvald Stoltenberg snakke om ruspolitikk, og jeg håper han vil engasjere enda flere AUFere til å jobbe med ruspolitikk når de reiser hjem.

Andre høydepunkt blir asylpolitikk, Lars Vaular, La olja ligge-kampanje, sladder i Planet Utøya, karaoke og gjensyn med gamle kjente! Jeg skjønner godt at andre ungdomsorganisasjoner er misunnelige på AUF og Utøya:)

1 kommentar:

  1. det var veldig bra leir! :D

    Sjekk bloggen vår!
    http://mossauf.blogg.no

    mvh
    Bendik Ellingsen :)

    SvarSlett