7. mars 2007

Pølsefest

En forsåvidt uskyldig mail hoppet inn i mailboksen min forrige uke med invitasjon til bursdag og pølsefest. Stas, tenkte jeg, blir akkurat som i gode gamle dager. Men en stor forskjell på dagens bursdagsfester og de jeg var på når jeg var liten, er at det er alkohol på dagens fester, mye alkohol. Det som begynte uskyldig med med pølser, ketsjup og en kald tuborg, endte opp på Choice (et temmelig lugubert utested med billig øl og skummel do) hvor jeg ble rundlurt i korttriks av tre gutter på nabobordet. Og når du blir rundtlurt av simple korttriks, er det på tide å gå hjem! Ble med ei venninne til hennes fancy-smancy leilighet på Grønland, og vi skravlet til vi sovna. Eneste minus, var at Ida skulle stå opp klokken sju for å gå til Blindern. Auau, skrek kroppen min da klokka ringte altfor høyt i dag tidlig. Men vel hjemme fikk jeg meg en kort lur, en lang dusj og 20 minutter med Dr. Phil. Og nå er jeg utrolig nok på skolen for å tilbringe hele dagen her, eksamen på fredag og mye pensum som skal pugges. Kryss fingrene for meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar