17. mars 2008

Snart påske..

Lenge siden forrige oppdatering fra Stine sitt liv. Kan ha en sammenheng med altfor mye å gjøre, og at det har skjedd ganske så lite spennende i mitt liv i det siste. Hører rykter om at det er påskeferie, men det har jeg sett veldig lite til. Sitter på Blindern og prøver desperat å skrive ferdig alle oppgavene som skal leveres etter påske. Heldigvis har jeg god erfaring med skippertakmetoden, så skal nok greie å ro meg i land denne gangen også.

Men har begynt å lade litt opp til påskeferie. To par store solbriller er kjøpt inn og ligger klare til å bli tatt med på fjellet. Torsdag morgen går nemlig turen til Valdres, nærmere bestemt Aurdalsåsen. Der venter påskegodt, solkrem, familien Håheims hjemmelagde vin og forhåpentligvis røde neser i solveggen. Som alle vet, man har ikke vært på påskeferie, med mindre man er blitt litt solbrent:)

Ønsker dere alle en fantasisk påske:)

2 kommentarer:

  1. Det va en påske eg aldri komme te å glemme! =)

    Frister til gjentagelse ;-)

    SvarSlett
  2. Du er hjertelig velkomme til neste år også, tror jeg snakker på vegne av hele familien;)

    SvarSlett