18. mars 2008

En annerledes opplevelse

Det kommer nok kanskje ikke som noen overraskelse at jeg titt og ofte befinner meg på utesteder når de begynner å blinke meg lysene i halvfire-tida. Men i går opplevde jeg noe lignende jeg aldri trodde jeg kom til å oppleve. Jeg satt på lesesalen på Blindern helt til å begynte å blinke med lysene, og jeg kjente skuffelse inni meg! Skal levere tre oppgaver etter påska, og hadde store planer om noen lange dager på Blinder. Men hva skjer? Jo, lysene blinker og jeg får beskjed om å gå..

Endelig har jeg tid til å være flink student, og så har ikke Blindern tid til meg. Rett og slett skuffende...

1 kommentar:

  1. Anonym2:36 p.m.

    Hei Stine Renate! Tusen takk for hyggelig melding på bloggen vår! Vi er veldig glade for at lokallaget er på fote igjen, og vi ser frem til noen aktive vår-måneder fremover =)

    Du er så klart hjertlig velkommen til å finne på noe sprell sammen med oss :) Ditt nærvær er ønskelig i enhver sammenheng! Fortsatt god påske! :)

    Hilsen Henrik

    SvarSlett