29. mai 2007

Livet til Stine Renate, en oppdatering

Etter en særdeles koslig oppfordring fra Lene kommer det her en aldri så liten bloggoppdatering. Har hatt andre ting å tenke på i det siste, mye som skjer nå når sommeren er i ferd med å komme for fullt.

Jeg har begynt å trene (!), og da denne nyheten sprakk var det flere av mine venner som fikk tallerkenøyne og delvis sjokkskader. Men det er faktisk helt sant, og det har vart i litt over to uker faktisk!

Har også vært på fotballkamp, og det var til min store overraskelse faktisk artig. Min sympati for Vålerenga blir stadig større og hatet mot Liverpool vokser i samme takt.

Har gitt bort en dread i bursdagsgave, takke meg til at det ikke var flere som hadde bursdag, i så fall ville jeg hatt adskillig mindre hår i dag. Nå er det bare en liten bar flekk i bakhodet, og det kan jeg heldigvis leve med:) Kanskje er det begynnelsen på et liv uten dreads? Ikke vet jeg...

Er fremdeles en reser på å danse swing, innbiler jeg meg hvertfall i mitt eget hode og nå har vi begynt å snakke høyt om planene om å melde oss på et skikkelig kurs.

Men en ting er som det alltid har vært. Har eksamen i morra og stoler fremdeles på skippertakmetoden. Litt merkelig at jeg ikke har oppdatert bloggen min på en måned, men dagen før eksamen finner jeg brått tid til å skrive masse tull og fjas. Jeg er og blir en tilhenger av skippertak, og har i dette øyeblikk 12,5 timer og lese resten av pensum på. Kryss fingrene for meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar