5. april 2007

Turtle power, yeah!

I går skulle jeg og brutter'n virkelig mimre om gamledager, og da ble det naturligvis til at vi så den nye Turtles-filmen. Vi var nemlig superfans når vi var mindre, kledde oss ut og lekte Turtles i hagen. Jeg var selvfølgelig Raphael. Ahhh, det var tider, og i går skulle vi tilbake til de tidene!

Filmens plott var ganske så elendig, men det gjorde ingenting. Rotta var en stilig rotte, og ikke en sliten rotte som i gamledager, men det gjorde ingenting. Var jo tross alt gode gamle helter på skjermen, og jeg koste meg.

Men så kom det som ødela hele opplevelsen. De hadde ikke med Turtles-sangen, den vi løp rundt i hagen og sang for full hals. Riktignok innser jeg i dag at det var totalt feil tekst, men melodien hadde vi inne. Jeg skjønner fremdeles ikke at det går ann, det er jo den beste sangen som er laga noensinne. De kan jo ikke bare kutte den ut?! Blir som å se MacGyver uten åpningsmelodien, blir helt feil...
Men brutter'n ordner opp, i dag skal vi se en av de gode gamle slagerne, hvor plottet er bra (iallefall når jeg var liten), rotta er gammel og sliten og sangen er med. Og fra Håheims hus i Sagbråtenfeltet skal det jalle: TURTLE POWER!

2 kommentarer:

  1. Anonym4:55 a.m.

    Åh, Turtles!!!
    Jeg var super fan, og pleide å tvinge storebror til å låne meg turtles figurene hans, i bytte mot at han fikk kikke på barbiene mine... merk:KIKKE, ikke ta på!
    Nå skal jeg laste ned Turtles episoder fra internett og synge høyt:D
    (kanskje lete frem de gamel figurene fra kjellern også:)
    Ha en flott påske!

    SvarSlett
  2. hehe, supert med venner som forstår deg:) jeg vurdere å lage med noen røde bånd og skremme naboene!

    god påske til deg også:)

    SvarSlett