2. mars 2007

Facebook stjeler tiden din

I dag hadde jeg egentlig planer om å lese pensum. Eksamen er om en uke, og det begynner å haste litt med lesinga. Men istedenfor er jeg blitt helt hekta på Facebook. Jeg har møtt venner jeg ikke har møtt på lenge, funnet bilder av meg selv og chattet med mennesker i andre deler av verden. Fantastisk!

Og når Fredrikke spurte meg:
Har det kommet for å bli?
Er det det nye internett?
Smaker det som kylling?
Kan man bruke det sammen med orange?

Så var selvfølgelig svaret ja:)

Så da er det bare for dere som ikke er der, å registrere seg. Så sees vi på Facebook:)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker F.B!
    Kanskje det mest fantastiske noensinne produsert i USA...

    SvarSlett
  2. Anonym5:14 p.m.

    jeg får gjort lite... Lahlum kommer til å drepe meg. Hehe. Facebook-hekta her og!

    SvarSlett